Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 23

1
ISBN:953-6418-23-1
Naslov:Sign Language, Deaf Culture [and] Bilingual Education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.)
Impresum:Zagreb : Faculty of Education and Rehabilitation Sciences , 2004
Materijalni opis:202 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza većine radova
Ključne riječi:gluhe osobe * znakovni jezik * kultura življenja gluhih osoba * bilingvizam * Bradarić-Jončić, Sandra * Ivasović, Vesna * zbornik
UDK:376.33:81'221.24(082)
Signatura:BF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161
Inventarni broj:6585
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:4630

2
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Traynor, Noel T.
Naslov:Real access to information : interpreting for deaf residents with minimal language skills
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 185-193
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * minimalna jezična znanja * mentalno zdravlje * prevođenje sa znakovnog jezika * edukacija tumača
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2342

3
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Bradarić-Jončić, Sandra
Naslov:Sign language and deaf education in Croatia
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 179-183
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 10 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluhi * bilingvalna edukacija * dvojezično obrazovanje * znakovni jezik * tumači
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2341

4
ISBN:953-6418-23-1
Naslov:The world of fairy tales : software for developing functional and emotional literacy skills in deaf children
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 165-178
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 16 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluha djeca * gluhoća * znakovni jezik * pismenost * emocionalna inteligencija * Ivasović, Vesna * Andrijević, Lidija * Szavai, Tereza * Maras, Tvrtko
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2340

5
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Kuplenik, Nicole
Naslov:Towards bilingual education in the Residental school for deaf and hard of hearing in Ljubljana : language and self-confidence
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 157-164
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 9 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluhi * bilingvalna edukacija * identitet
UDK:37-056.26
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2339

6
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Adoyo, Peter Oracha
Naslov:Kenyan sign language competence : a prerequisite for teachers in handling deaf bilingualism
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 147-156
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 26 jed. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * gluhi * školovanje gluhih * dvojezično obazovanje
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2338

7
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Günther, Klaus-B.
Naslov:The influence of bilingual education on deaf pupil's writing skills - experiences from the bilingual school attempt at the Hamburg school for the deaf
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 137-145
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 5 jed. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * manualna komunikacija * dvojezično obrazovanje * pismenost * gluhi * jezična znanja
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2337

8
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Henning, Lisbeth
Naslov:Bilingual education for the deaf : examples from everyday teaching and learning in Sweden
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 131-136
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Sažetak
Ključne riječi:dvojezično obrazovanje * znakovni jezik * švedski znakovni jezik * gluhi
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2336

9
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Carver, Roger J.
Naslov:Creating a "deaf-friendly" atmosphere for deaf children
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 121-130
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 13 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluha djeca * zajednica gluhih * edukacija gluhih * pismenost * školska znanja * komunikacija gluhih
UDK:37-056.26
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2335

10
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Gregory, Susan
Naslov:Issues in sign bilingual education
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 111-120
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 6 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluhi * edukacija gluhih * dvojezična edukacija * znakovni jezik
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2334

11
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Parasnis, Ila
Naslov:Diversity and identity : implications for deaf education
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 101-110
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 25 jed. - Sažetak
Ključne riječi:osobni, grupni identitet * sociološki/kulturološki model gluhoće * manjinske skupine
UDK:37-056.26
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2333

12
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Macurová, Alena
Naslov:"Our" vs. "their" language: the problems of cross-cultural understanding
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 95-100
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 9 jed. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * sociolingvistika * međukulturalno razumijevanje
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2332

13
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Naumovski, Angel
Naslov:Deaf culture in Croatia
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 91-93
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Sažetak
Ključne riječi:kultura gluhih * scensko stvaralaštvo * gluhi * znakovni jezik
UDK:008-056.26(497.5)
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2331

14
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Ladd, Paddy
Naslov:Why is deaf culture important?
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 83-90
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 8 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluhi * Gluhi * kultura Gluhih * zajednica Gluhih
UDK:008-056.26
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2330

15
ISBN:953-6418-23-1
Autor:van Royen, Richard A.
Naslov:How hard is it to predict success in sign language acquisition?
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 75-82
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 7 jed. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik kao drugi jezik * nizozemski znakovni jezik
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2329

16
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Lupton, Linda
Naslov:Suggestions for sign language instruction
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 69-73
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 10 jed. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * poučavanje znakovnog jezika * američki znakovni jezik * ASL
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2328

17
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Lupton, Linda
Naslov:Why don't my students sign like deaf people? Suggestion for sign language curriculum development
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 65-68
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 3 jed. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * poučavanje znakovnog jezika * programi poučavanja znakovnog jezika * ASL
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2327

18
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Potmesil, Milon
Naslov:On the confusion of tongues and a search for order
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 57-64
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Sažetak
Ključne riječi:rječnik znakovnog jezika * češki znakovni jezik * gluhi * edukacija gluhe djece
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2326

19
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Košir, Stane
Naslov:Denotation of signs in different regions of Slovenia
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 47-56
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 16 jed. - Summary. - Sažetak
Ključne riječi:komunikacija * gluhi * nagluhi * znakovni jezik * denotativnost
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2325

20
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Šarac, Ninoslava
Naslov:Research on croatian sign language
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 39-46
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 26 jed. - Summary. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * hrvatski znakovni jezik * lingvistika * nemanualne karakteristike * fonologija
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2324

21
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Pilar Fernández-Viader, Maria del
Naslov:Acquisition of the first handshapes in native LSC signers
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 33-38
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 14 jed. - Summary. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * katalonski znakovni jezik * oblici šaka * prvi oblici šaka
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2323

22
ISBN:953-6418-23-1
Autor:Wilbur, Ronnie
Naslov:After 40 years of sign language research, what do we know?
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 9-31
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 85 jed. - Summary. - Sažetak
Ključne riječi:znakovni jezik * prirodni znakovni jezici * gluhi * dvojezično obrazovanje
UDK:81'221.4
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2322

23
ISBN:953-6418-23-1
Naslov:Quality of life of the deaf in Austria
Matična publikacija:Sign language, deaf culture [and] bilingual education / Sandra Bradarić-Jončić [and] Vesna Ivasović (eds.). - str. 195-202
Impresum:Zagreb : Faculty of education and rehabilitation sciences, 2004
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 13 jed. - Sažetak
Ključne riječi:gluhoća * mentalno zdravlje * kvaliteta života * Fellinger, J. * Holzinger, D. * Schoberberger, R. * Lenz, G.
UDK:304-056.26(436)
SignaturaBF 376.33:81'221.24(082) SIG L-161 inv. br. 6585
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2343

Upit: Publisher_swish=(Faculty of Education and Rehabilitation Sciences )

login